Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Tell Me Why? - Declan Galbraith

why,why do the dolphins cry?

                        Tell me why?                          
 In my dream children sing a song of love for every boy and girl
 the sky is blue and fields are green and laughter  is the language of the world
then I wake up and all I see  is a world full of people in need

tell me why does it have to be like this?
Tell me why there something  I have missed?
tell me why cause I don’t  understand…
when so many need somebody we don’t give a helping  hand
tell me why? 
Everyday I ask myself what will I have to do to be a man?
 Do I have to stand and fight to prove  to everybody who I am?
 Is that what my life is for to waste  in a world full of war?
tell me why does it have to be like this?
Tell me why there something  I have missed?
tell me why cause I don’t  understand… when so many need somebady we don’t give a helping  hand.
tell me why?tell me why? tell me why? tell me why? tell me why? tell me why? tell me why? Just tell me why? why? why?
tell me why does it have to be like this? Tell me why there something  I have missed?
 tell me why cause I don’t  understand… when so many need somebady we don’t give a helping  hand
tell me why?(why,why does the tiger run)
tell me why?(why,why shoot the gun)
 tell me why?(why,why do we never learn)

can some one why we let the forest burn?
 Why? Why? Do we say care?
tell me why?(why,why do we stand and stare)

tell me why?(why,why do the dolphins cry)

can some one why we let ocean die?
 why,why? If we’re  all the same… tell me why?

(why,why do we pass the blame) tell me why?
                   (why,why does it never end) can some one tell us why we cannot just be friends?
 Why, why?                                                                                          
                                                                                                                                                   
 Πες μου γιατί;
 Στο όνειρό μου, τα παιδιά τραγουδούν το τραγούδι της αγάπης για κάθε αγόρι και κορίτσι.
 O ουρανός είναι μπλε και οι πεδιάδες είναι πράσινες και το γέλιο είναι η γλώσσα του κόσμου.
Τότε ξυπνάω και το μόνο που βλέπω είναι ένας κόσμος γεμάτος ανθρώπους που έχουν ανάγκη
Να μου πουν γιατί θα πρέπει να είναι έτσι;
Πες μου γιατί να υπάρχει κάτι που μου το χουν στερήσει; Πείτε μου  γιατί δεν καταλαβαίνω την αιτία ... όταν τόσοι πολλοί χρειάζονται βοήθεια εμείς δεν δίνουμε ένα χέρι βοηθείας .
Να μου πείτε γιατί; Κάθε μέρα αναρωτιέμαι τι θα έχω να κάνω για να είμαι άνθρωπος;
Είμαι υποχρεωμένος να σταθώ και να αγωνιστώ για να αποδείξω σε όλους ποιος είμαι;
Σε ένα κόσμο γεμάτο πολέμους, γιατί η ζωή μου να είναι για πέταμα;

Πες μου γιατί πρέπει να είναι έτσι;
Πες μου γιατί υπάρχει κάτι που έχω χάσει;
 πείτε μου γιατί δεν καταλαβαίνω την αιτία ... όταν τόσοι πολλοί χρειάζονται εμείς δεν δίνουμε ένα χέρι βοηθείας.
Να μου πείτε γιατί; μου πείτε γιατί; να μου πείτε γιατί; να μου πείτε γιατί; να μου πείτε γιατί; να μου πείτε γιατί; να μου πείτε γιατί; Πες μου γιατί; γιατί; γιατί; Πες μου γιατί πρέπει να είναι έτσι; Πες μου γιατί να υπάρχει κάτι που μου το χουν στερήσει;
 Να μου πείτε γιατί δεν καταλαβαίνω ... όταν τόσοι πολλοί χρειάζονται βοήθεια εμείς δεν δίνουμε ένα χέρι βοηθείας
 Να μου πείτε γιατί; (γιατί, γιατί η τίγρη τρέχει)
Πες μου γιατί; (γιατί, γιατί πυροβολούν με όπλα) Γιατί; (γιατί, γιατί δεν μπορούμε ποτέ να βάλουμε μυαλό)
 μπορεί κάποιος να μου πει  γιατί αφήνουμε το δάσος να καεί; Γιατί; Γιατί; Να λέμε στα λόγια μόνο φροντίδα;
να μου πείτε γιατί; (γιατί, γιατί στεκόμαστε και κοιτάζουμε)
 να μου πείτε γιατί; (γιατί, γιατί να κλαίνε τα δελφίνια)
μπορεί να μου πει  κάποιος γιατί ο ωκεανός πεθάνει; γιατί, γιατί; Αν είμαστε όλοι το ίδιο ... να μου πει γιατί;
(γιατί, γιατί ρίχνουμε αλλού το φταίξιμο) να μου πείτε γιατί; (γιατί, γιατί ποτέ τα προβλήματα δεν τελειώνουν) μπορεί κάποιος να μας πει γιατί δεν μπορούμε απλά να είμαστε φίλοι; Γιατί, γιατί;

Δεν υπάρχουν σχόλια: